Depanarea problemelor cu opțiunea de plată

Cu opțiunea, Depanarea problemelor cu opțiunea de plată

Conținutul

    cu opțiunea

    Cont Microsoft Microsoft Store Mai multe Mai puțin Dacă întâmpinați probleme la modificarea opțiunilor de plată pentru contul Microsoft, iată câteva răspunsuri la problemele comune cu opțiunea pot apărea atunci când modificați o metodă de plată.

    Pentru mai multe informații, consultați cum se modifică metoda cu opțiunea opțiunile de plată pentru abonamentul Microsoft.

    cu opțiunea

    Primesc un mesaj să contactez asistența atunci când încerc să elimin o opțiune de plată Este posibil să aveți un Sold scadent trecut datorat pentru un abonament Microsoft. Obțineți informații despre plata unui abonament Microsoft trecut scadent.

    Nu îmi pot adăuga contul PayPal Cu opțiunea utiliza doar conturi PayPal care au un card de credit sau cont bancar confirmat ca o sursă de fonduri. Pentru a utiliza PayPal cu contul Microsoft, asigurați-vă că contul dumneavoastră PayPal utilizează o sursă de finanțare acceptată.

    cu opțiunea

    Vreau să îmi schimb metoda de plată pentru un abonament Microsoft de la terți Dacă ați cumpărat un abonament Microsoft prin intermediul unui retailer terț, consultați Gestionarea abonamentului microsoft achiziționat prin intermediul unei terțe părți.

    Aveți nevoie de ajutor suplimentar?

    Opţiunea se poate activa de câte ori doreşti până la 31 ianuarie La activarea optiunii se activeaza automat planul tarifar de voce cu roaming si serviciul de roaming. După activarea opțiunii, aceasta se reactivează automat peste 28 zile pentru 12 Euro credit. Dacă nu ai suficient credit în cont, reactivarea se amână până reîncarci și acumulezi minim 12 Euro credit, dar numai tarziu de 30 de zile de la dezactivarea optiunii. După dezactivarea opțiunii, reactivarea are loc cu opțiunea maxim 12 ore de la momentul reîncărcării sau poți reactiva mai repede opțiunea prin canalele menționate mai sus, dar nu mai târziu de 23 iunie

    Extindeți-vă competențele.